Post inauguracyjny

Nie podejrzewam żeby ktoś w najbliższym czasie czytał mój post inauguracyjny ale i tak postanowiłem go zamieścić. Mam zamiar pisać na tym blogu o ciekawych miejscach w Irlandii. Miejscach wartych odwiedzenia, polecenia, skomentowania. Turystyka jest moim hobby, a że mieszkam w Irlandii ładnych parę miejsc odwiedziłem i mam zamiar nadal odwiedzać. Zamieszczać będę tutaj informacje o atrakcjach turystycznych, które sam widziałem oraz tych, które chciałbym zobaczyć a jeszcze nie było mi to dane. Mam również nadzieje, że Ty czytelniku tego bloga znajdziesz tutaj inspiracje co do tego gdzie się wybrać, co zobaczyć a także przydatne informacje na temat tych miejsc. Jeżeli natomiast napisze na temat miejsca, które znasz, oby przywołało to jak najlepsze wspomnienia. Być może dowiesz się czegoś więcej na temat tego miejsca, być może też, że Ty coś wiesz o czym nie napisze/ nie napisałem - podziel się tym! Zachęcam wszystkich do komentowania i dodawania informacji, swoich przemyśleń, wspomnień oraz wrażeń.

1 comment:

  1. Tak ładnie i fajnie się zaczęło, szkoda, że przerwałeś pisanie bloga. To nie była najlepsza decyzja, tyle Ci podpowiem :) Wróć i nie daj się prosić!

    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete